Często zadawane pytania

Q?

W jakich godzinach jest otwarta kancelaria?

A.

Praca naszego zespołu opiera się w znacznej mierze na świadczeniu usług bezpośrednio u przedsiębiorców, których obsługujemy na podstawie stałych umów o współpracy. Dlatego w biurze w Olkuszu przy ul. F. Nullo 19 nie przebywamy codziennie w stałych godzinach. Celem umówienia konkretnego terminu spotkania proszę o kontakt telefoniczny pod nr telefonu 604855555.

Q?

Ile kosztują usługi kancelarii?

A.

Wysokość wynagrodzenia uzgadniana jest indywidualnie, po wstępnym zapoznaniu się ze sprawą oraz dokumentacją i zależy od stopnia zawiłości sprawy, nakładu pracy, jak również przewidywanego czasu jej trwania. W przypadku, gdy Klient zdecyduje się na prowadzenie sprawy, wstępna wycena i zapoznanie się ze sprawą jest nieodpłatne. Orientacyjnie można wskazać, iż koszt podstawowej porady prawnej oscyluje w granicy około 200 zł.
Przy stałej obsłudze prawnej przedsiębiorców tworzymy pakiety godzinowe dostosowane do potrzeb danego podmiotu.

Q?

Czy mogę uzyskać darmową poradę prawną?

A.

Nie. Kancelaria, w poszanowaniu prowadzonych na rzecz Klientów spraw, którzy udzielają zleceń na rzecz Kancelarii, nie udziela nieodpłatnych porad prawnych. Odbywałoby się to bowiem kosztem Klientów Kancelarii, którzy odpłatnie powierzyli nam swoje sprawy. Kontakt z Kancelarią oznacza akceptację faktu, że udzielenie pomocy prawnej będzie się odbywać za wynagrodzeniem na podstawie zlecenia. Jedocześnie informujemy, iż w każdej gminie znajdują się punkty porad prawnych udzielanych nieodpłatnie dla osób uprawnionych.

Q?

Jakie dokumenty należy przynieść na umówione spotkanie?

A.

Na spotkanie należy przynieść wszystkie dokumenty, które mogą mieć znaczenie w danej sprawie. O ile to możliwe proszę zabrać ze sobą oryginały dokumentów. Osoba prowadząca sprawę po zapoznaniu zdecyduje, czy dla dalszego prowadzenia sprawy konieczne będzie pozostawienie oryginałów, czy wystarczą ich kserokopie. Zgodnie z przepisami Radca Prawny oraz Adwokat może uwierzytelniać dokumenty, które są składane w sprawie co pozwala na zachowanie oryginałów na przyszłość. W razie braku niektórych dokumentów  poprosimy o ich uzupełnienie, a w niektórych sytuacjach, na zlecenie Klienta, sami możemy dotrzeć do niezbędnej dokumentacji.
Warto również przygotować daty poszczególnych zdarzeń ważnych dla sprawy oraz listę potencjalnych świadków, którzy mogą je potwierdzić.

Q?

Czy informacje jakie przekazuje kancelarii są bezpieczne?

A.

Zarówno Radca Prawny, jak i Adwokat, są zobowiązani do zachowania tajemnicy radcowskiej i adwokackiej, dlatego też wszelkie informację jakie są przekazywane przez Klientów podczas spotkania, a ponadto w trakcie prowadzenia sprawy są zachowane w tajemnicy, zgodnie z kodeksem etyki danego zawodu.

Q?

Kto zajmuje się zleconymi sprawami?

A.

Zespół Kancelarii BKSP tworzą zarówno Adwokaci jak i Radcy Prawni z wieloletnim doświadczeniem. Do każdej sprawy podchodzimy indywidualnie i przydzielamy prawnika z największym doświadczeniem w danej dziedzinie.

Q?

Czy możliwe jest udzielenie porady on-line?

A.

Kancelaria BKSP świadczy swoje usługi również w formie elektronicznej poprzez sieć internetową i systemy wideo konferencji. Nasz zespół prawny jest przygotowany do umawiania i odbywania spotkań on-line jako uzupełnienie lub w zastępstwie osobistej wizyty w kancelarii lub w biurze Klienta. Jednakże mając na względzie zasady etyki zawodowej i przepisy dotyczące ochrony danych osobowych stosujemy taką formę świadczenia usług tylko w stosunku do Klientów, z którymi mamy już wcześniej podpisaną umowę o współpracy.